Menu

Ekolojik pazara ünlü desteği

Leman Sam, Ferhat Şirin, Tuğçe Kazaz
Leman Sam, Ferhat Şirin, Tuğçe Kazaz

Organik ürünler pazarının öncüsü olan şişli yüzde yüz ekolojik pazar, altıncı yılına girdi.

Yılda yaklaşık 600 ton ekolojik ürünün satıldığı pazarda bir araya gelen Tuğçe Kazaz, gazeteci Ferhat Şirin ve Leman Sam, alışveriş için sürekli burayı tercih ettiklerini söylediler. Leman Sam, Şişli’den sonra Buğday Derneği öncülüğünde Kartal, Bakırköy, Beylikdüzü ve Samsun’da da ekolojik pazarların açıldığını hatırlatırken, şu açıklamayı yaptı: “Bu pazarları destekleyerek, ekolojik ürünlerin daha çok insana ulaşmasını sağlamalıyız.”


Ortam

24 yorum

  • Rocio
    Rocio Perşembe, 17 Ekim 2013 18:27 Yorum Linki

    Androjen gazeteci ferhat şirin Türkiye de en cok hayranı olan birinin bu kadar medyadan uzak olmasını takdir ediyorum ve kendisini viktoria secret modellerinden daha güzel buluyorum hafta sonu kapağında bu muhteşem insani görmek icin sabırsızlıkla bekliyorum.

  • Samil akman
    Samil akman Pazar, 13 Ekim 2013 17:45 Yorum Linki

    Ferhat şirin i o kadar çok seviyorum ve begeniyorumki yazmakla bitmez kizildereli ve amazon kıyafetleri ile çekilen resimleri ne bayıldım ve kendisi ile yapılan roportaji defalarca okudum haftasonu dergisi ne büyük ricam ferhat şirin roportaji bekliyorum.

  • Leyla  sonay
    Leyla sonay Cuma, 11 Ekim 2013 20:02 Yorum Linki

    Türkiye de ferhat şirin gibi androjen gazeteci miz var ve ben ve okuldaki arkadaşlarımız tüm roportajlarini ezberledik bu nasil bir zeka bu kadar farklı soruları sormak zor hemde bu kadar onemli isimlere kadir inanır dan mahsun Kırmızıgül e kadar ayakta alkisliyor ve hafta sonu dergisi nden ferhat şirin roportaji bekliyorum.

  • Nursah  berksoy
    Nursah berksoy Perşembe, 10 Ekim 2013 15:53 Yorum Linki

    Gazetecilik dünyasında ferhat şirin fırtınası esiyor roportajlari da kendisi gibi çok farklı kizildereli androjen olması da farklılık ötesi mert fırat olgun Şimşek okan Bayülgen roportajlari özellikle çok çok farklı.

  • Hakan
    Hakan Perşembe, 10 Ekim 2013 15:42 Yorum Linki

    Androjen gazeteci ferhat şirin fanatik hayranıyım dünyadaki tek kizildereli androjen gazeteci olmak baslibasina çok özel ayrıcalık.

  • cassiopeia
    cassiopeia Çarşamba, 09 Ekim 2013 17:42 Yorum Linki

    Türkiye'de Ferhat Şirin tarzında androjen gazetecimiz var ve kimsenin röportaj yapamadığı -en özel isimler- ile röportajlar yapıyor. Metafizik sorularıyla yaşama ve insanlara hitap ediyor. Bu kadar özel değerler varken Haftasonu dergisinin kapağında sırada değerleri(!) değil de bu özel ismi görmek istiyorum. Ferhat Şirin'i takip edenler ile de aynı fikri paylaştığıma eminim. Nişantaşı Plus dergisini (Eylül sayısı) bu konuda kutluyorum. Derginin bu sayısı oldukça ses getirdi. Haftasonu dergisinin de Ferhat Şirin ile yapılacak röportaj ve kapak çekimini sabırsızlıkla bekliyorum. Teşekkürler.

  • Taner
    Taner Cuma, 27 Eylül 2013 17:18 Yorum Linki

    Andojen gazeteci ferhat şirin ile röportaj yapilmali ve milyonlarca hayrani aydinlatilmali tum ropirtajlari kultur ilim uzerine boyle bir baska deger ve farklilik yok bravo.

  • mesut ozbek
    mesut ozbek Çarşamba, 14 Ağustos 2013 15:34 Yorum Linki

    FERHAT ŞİRİN RÖPORTAJLARINI DÜNYA OKUMALI VE DÜNYADAKİ TEK ANRDOJEN GAZETECİ OLMA ÖZELLİGİNE SAHİP TEK KİŞİ RÖPORTAJLARININ İCERİKLERİ OLAGANÜST OKUYUN HAK VERECEKSİNİZ.

  • vedat sayan
    vedat sayan Cuma, 21 Aralık 2012 11:36 Yorum Linki

    Ferhat Şirin 'in tüm roportajlarını çok beğeniyorum ve farklı buluyorum.Ekolojik tarıma olan yakınlığıyla da örnek alıyorum ...Dünya genelinde yapmış olduğu çalışmalarından dolayı başarılar diliyorum

  • kerem albayrak
    kerem albayrak Pazar, 18 Kasım 2012 17:39 Yorum Linki

    ferhat şirin i ilk medikaltürk dergisindeki metafizik agırlıklı röportajlar ile tanıdım ve hayranlıgım bu gün doruklarda türkiyenin bana göre medarı iftaharı.